شکایات
برای ثبت و پیگیری مشکلات و شکایات خود میتوانیداز یکی دو روش زیر استفاده نمایید
- مراجعه حضوری
- رایانامه
مراجعه حضوری
در این روش ضمن همراه داشتن فاکتور، کد رهگیری یا نام کاربری خود میتوانید به محل فروشگاه زاگرس الکترونیک واقع در تهران - خیابان جمهوری بعد از تقاطع حافظ پاساژ امجد واقع در طبقه اول مراجعه و به صورت حضوری مشکلات و شکایات خود را با کارشناسان ما مطرح نمایید
رایانامه
در این روش متن شکایت خود را به انضمام کد رهگیری از طریق رایانامه info@javanelec.com ارسال نموده و پاسخ آن پس از بررسی کارشناسان ما از همین طریق به اطلاع شما خواهد رسید